Σας ενημερώνουμε ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα λόγω κάποιου τεχνικού προβλήματος του συστήματος της βιβλιοθήκης Sierra, το οποίο διερευνάται από την ομάδα κεντρικής υποστήριξης του Ilsas, δεν αποστέλλονται τα μηνύματα υπενθύμισης επιστροφής του δανεισμένου υλικού στη Βιβλιοθήκη στο λογαριασμό email, που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας σε αυτή.
Ωστόσο μέχρι να επιλυθεί το θέμα, μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις προσωποποιημένες υπηρεσίες του καταλόγου της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης ΕΚΠΑ. Συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα του Opac (https://opac.seab.gr/search~S6*gre) μπορείτε να εισέρχεστε στον προσωπικό σας λογαριασμό, πατώντας "Είσοδος στο Λογαριασμό μου" και εισάγοντας το γραμμοκώδικα της κάρτας σας και το προσωπικό σας pin, να ελέγχετε τις ημερομηνίες επιστροφής του υλικού που έχετε δανειστεί. Αν δεν θυμάστε το pin, το σύστημα μπορεί να στείλει νέο, πατώντας "Ξεχάσατε το pin σας;".
Φυσικά υπάρχει πάντα η δυνατότητα επικοινωνίας με τη βιβλιοθήκη, από την οποία έχετε δανειστεί το υλικό, είτε μέσω της υπηρεσίας Helpdesk (https://helpdesk.lib.uoa.gr/?lang=el_EL) καταγράφοντας το αντίστοιχο αίτημα είτε με άλλα κανάλια επικοινωνίας (email, τηλ. κτλ.).